1. Mi az EXTEN?
Az EXTEN egy web felületről egyszerűen kezelhető telefonos alközpont menedzselő rendszer, amely felhő szolgáltatásként havidíjas fizetési konstrukcióban vehető igénybe.
2. Milyen alap funkciók érhetőek el?
Mellékkezelés: Fővonalak mellékekre bontása, a mellékállomásokról való közvetlen fővonali híváskezdeményezés és a mellékállomások közötti zárt forgalom bonyolítása.
Webes felületű adminisztráció és felhasználó kezelés: A Megrendelő a mellékeihez a webes felhasználói felületen férhet hozzá, ahol a telefonközponthoz kapcsolódó beállítások valós időben elvégezhetők. A webes felülethez különböző jogosultságú felhasználók hozhatók létre (Admin/User/Reader).
Szolgáltatói kapcsolat kezelés: Egy vagy több telekommunikációs szolgáltatóval való összekapcsolódás lehetősége SIP protokollon keresztül a kimenő ill. bejövő hívásforgalom bonyolításának érdekében.
3. Milyen kiegészítő funkciók érhetőek el?
Faxból email (Fax to mail): A beérkező faxhívásokat a rendszer automatikusan emailben továbbítja a beállított címzetteknek.
Konferencia hívás: A konferencia funkció segítségével létrehozható olyan mellék, amely konferencia hívások bonyolítására ad lehetőséget.
Hívásátirányítás: Mellékre érkező hívások átirányítása megadott telefonszámra.
Híváscsoportok: A híváscsoportok segítségével beállítható, hogy egy külső telefonszámra beérkező hívás több melléken is végződjön. Több felhasználó közös melléke, melyet ha felhívnak, akkor a hívás minden, a csoportban szereplő felhasználóhoz eljut.
Naptár beállítás: A naptár beállítás segítségével meghatározható, mely időzónák tartoznak a munkaidőbe illetve munkaidőn kívülre.
Hangposta: A hangposta funkció segítségével beállítható, hogy egy mellékre érkező hívást hangüzenet fogadja.
IVR: Hívásfogadás automatikus hangbemondással.
Telefonkönyv: A felhasználók adatai és mellékei megtekinthetők és lementhetők.
Hívásadatok: A hívás adatok lekérdezhetők illetve a hívás hangfelvételek meghallgathatóak és lementhetőek.
Hívás hangfelvétel rögzítés: Mellékre bejövő- ill. kimenő hívások hangrögzítése és tárolása 30 napig.
Nem fogadott hívások értesítő: Bejövő hívás esetén, ha bármely mellék nem fogadja a hívást, akkor a rendszer a beállított email címre üzenetet küld erről.
4. Milyen típusú telefon készülékkel használható az EXTEN?
A szolgáltatás bármely SIP protokoll-t kezelni képes IP telefonnal vagy VoIP adapterrel (analóg átalakítóval) igénybe vehető. Cégünk első sorban az általunk forgalmazott Grandstream IP telefonokat ajánlja a szolgáltatáshoz.
5. Mi a SIP Trunk?
Az Internet hálózaton kersztül IP alapú hangtovábbítás tesz lehetővé telefon alközpontok részére. Legfontosabb paramétere a hangcsatorna szám, amely meghatározza az egyidejűleg párhuzamosan folytatható hanghívások számát.
6. Vannak e percdíjak?
A kimenő hívások költségeit a szolgáltatói kapcsolat (SIP Trunk) szolgáltatója felé kell megfizetnie. Az EXTEN havidíja nem tartalmaz hívásdíjakat, de a telefon mellékek egymás között, azaz a telefonközponton belül létrejövő hívásai ingyenesek.
7. Milyen költségek merülhetnek fel a havi mellékek darabdíján felül?
A mellékek díja tartalmazza az összes kiegészítő funkció díját. Hangrögzítése esetében az ingyenesség 500Mb hanganyag (~16óra felvétel) terjedelmig érvényes.
8. Mi szükséges a szolgáltatás igénybevételhez?
A szolgáltatás igénybevételhez szélessávú és stabil internet kapcsolat (egyidejű beszélgetésenként legalább 64 Kbps/beszédcsatorna) valamint SIP Trunk kapcsolat szükséges. A SIP Trunk adja azt a telefon szolgáltatói kapcsolatot, mely segítségével az alközpont külső telefonszolgáltatók felé illetve felöl tudja kezelni a hívásokat.
9. Hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?
A főoldalról elérhető Online rendelővel közvetlenül összeállíthatja a szolgáltatási csomagját az igényelt mellékek és készülékek alapján. Az így leadott ajánlatkérésére rövid időn belü visszajelzést küldünk. Ezenkívül lehetősége van emailben (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) vagy a főoldalunkról elérhető űrlapunk segítségével felvenni a kapcsolatot velünk.
10. Milyen időtartamra lehet igénybe venni a szolgáltatás?
A konstrukció határozatlan időtartamú és rugalmasan a változó igényekhez igazítható.
11. A weboldalon használt cookie-kal kapcsolatosan hol lehet tájékozódni?
A weboldalunkon használt cookiekkal kapcsolatosan az Adatvédelmi Tájékoztatónk ad bővebb felvilágosítást.