Gyakran ismételt kérdések

1. Mi az EXTEN?

Az EXTEN egy web felületről egyszerűen kezelhető telefonos alközpont menedzselő rendszer, amely felhő szolgáltatásként havidíjas fizetési konstrukcióban vehető igénybe.

2. Milyen alap funkciók érhetőek el?

Mellékkezelés: Fővonalak mellékekre bontása, a mellékállomásokról való közvetlen fővonali híváskezdeményezés és a mellékállomások közötti zárt forgalom bonyolítása.

Webes felületű adminisztráció és felhasználó kezelés: A Megrendelő a mellékeihez a webes felhasználói felületen férhet hozzá, ahol a telefonközponthoz kapcsolódó beállítások valós időben elvégezhetők. A webes felülethez különböző jogosultságú felhasználók hozhatók létre (Admin/User/Reader).

Szolgáltatói kapcsolat kezelés: Egy vagy több telekommunikációs szolgáltatóval való összekapcsolódás lehetősége SIP protokollon keresztül a kimenő ill. bejövő hívásforgalom bonyolításának érdekében.

3. Milyen kiegészítő funkciók érhetőek el?

Faxból email (Fax to mail): A beérkező faxhívásokat a rendszer automatikusan emailben továbbítja a beállított címzetteknek.

Konferencia hívás: A konferencia funkció segítségével létrehozható olyan mellék, amely konferencia hívások bonyolítására ad lehetőséget.

Hívásátirányítás: Mellékre érkező hívások átirányítása megadott telefonszámra.

Híváscsoportok: A híváscsoportok segítségével beállítható, hogy egy külső telefonszámra beérkező hívás több melléken is végződjön. Több felhasználó közös melléke, melyet ha felhívnak, akkor a hívás minden, a csoportban szereplő felhasználóhoz eljut.

Naptár beállítás: A naptár beállítás segítségével meghatározható, mely időzónák tartoznak a munkaidőbe illetve munkaidőn kívülre.

Hangposta: A hangposta funkció segítségével beállítható, hogy egy mellékre érkező hívást hangüzenet fogadja.

IVR: Hívásfogadás automatikus hangbemondással.

Telefonkönyv: A felhasználók adatai és mellékei megtekinthetők és lementhetők.

Hívásadatok: A hívás adatok lekérdezhetők illetve a hívás hangfelvételek meghallgathatóak és lementhetőek.

Hívás hangfelvétel rögzítés: Mellékre bejövő- ill. kimenő hívások hangrögzítése és tárolása 30 napig.

Nem fogadott hívások értesítő: Bejövő hívás esetén, ha bármely mellék nem fogadja a hívást, akkor a rendszer a beállított email címre üzenetet küld erről.

4. Milyen típusú telefon készülékkel használható az EXTEN?

A szolgáltatás bármely SIP protokoll-t kezelni képes IP telefonnal vagy VoIP adapterrel (analóg átalakítóval) igénybe vehető. Cégünk első sorban az általunk forgalmazott Grandstream IP telefonokat ajánlja a szolgáltatáshoz.

5. Mi a SIP Trunk?

Az Internet hálózaton kersztül IP alapú hangtovábbítás tesz lehetővé telefon alközpontok részére. Legfontosabb paramétere a hangcsatorna szám, amely meghatározza az egyidejűleg párhuzamosan folytatható hanghívások számát. 

6. Vannak e percdíjak?

A kimenő hívások költségeit a szolgáltatói kapcsolat (SIP Trunk) szolgáltatója felé kell megfizetnie. Az EXTEN havidíja nem tartalmaz hívásdíjakat, de a telefon mellékek egymás között, azaz a telefonközponton belül létrejövő hívásai ingyenesek.

7. Milyen költségek merülhetnek fel a havi mellékek darabdíján felül?

A mellékek díja tartalmazza az összes kiegészítő funkció díját. Hangrögzítése esetében az ingyenesség 500Mb hanganyag (~16óra felvétel) terjedelmig érvényes.

8. Mi szükséges a szolgáltatás igénybevételhez?

A szolgáltatás igénybevételhez szélessávú és stabil internet kapcsolat (egyidejű beszélgetésenként legalább 64 Kbps/beszédcsatorna) valamint SIP Trunk kapcsolat szükséges. A SIP Trunk adja azt a telefon szolgáltatói kapcsolatot, mely segítségével az alközpont külső telefonszolgáltatók felé illetve felöl tudja kezelni a hívásokat.

9. Hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?

A főoldalról elérhető Online rendelővel közvetlenül összeállíthatja a szolgáltatási csomagját az igényelt mellékek és készülékek alapján. Az így leadott ajánlatkérésére rövid időn belü visszajelzést küldünk. Ezenkívül lehetősége van emailben (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) vagy a főoldalunkról elérhető űrlapunk segítségével felvenni a kapcsolatot velünk.

10. Milyen időtartamra lehet igénybe venni a szolgáltatás?

A konstrukció határozatlan időtartamú és rugalmasan a változó igényekhez igazítható.

11. A weboldalon használt cookie-kal kapcsolatosan hol lehet tájékozódni?

A weboldalunkon használt cookiekkal kapcsolatosan az Adatvédelmi Tájékoztatónk ad bővebb felvilágosítást.

 

 

Vissza a főoldalra